Logo_ICOON_Digitaal_Werven def13082012_WITDigitaal-Werven heeft dit jaar besloten een experiment aan te gaan. De afgelopen jaren werkte we al met een long list die door de jury (individueel) werd terug gebracht naar een short list waar de jury vervolgens (als groep) werden beoordeeld op de winnaar. Dit jaar hebben we besloten het publiek in dit proces te betrekken. De long list (12 organisaties) wordt middels publieksstemmen terug gebracht naar een short list, waar de jury vervolgens de winnaar uit zal kiezen.

De Long List van 12 genomineerden dit jaar zijn:

Je stem uitbrengen kan via: http://www.digitaal-werven.nl/stemmen

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial. Hij helpt organisaties met het begrijpen van social media en de gedragsveranderingen die dit met zich meebrengt op het gebied van de arbeidsmarkt. Organisaties huren hem in voor het verzorgen van inspirerende lezingen over de toekomst van de arbeidsmarkt, trainingen over het gebruik van social media voor recruitment of het opzetten van een recruitmentsite. Hij is tevens co-auteur van Personal Brand.nl en auteur van Werken Nieuwe Stijl. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


226 views | Reageer (0 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriën