Logo_ICOON_Digitaal_Werven def13082012_WITIn 2016 bestaat Digitaal-Werven 10 jaar. Daarom is er voor deze speciale jubileum editie een bijzonder, en internationaal, programma opgesteld.

Dus zet 3 november vast in je agenda, want dit is een event dat je niet mag missen.

matthew2Matthew Jeffrey – VP Head of Global Sourcing & Employment Branding bij SAP

Matthew is bij SAP wereldwijd verantwoordelijk voor sourcing en employer branding. Hij heeft met zijn team de afgelopen jaren meer awards gewonnen dan welke andere partij dan ook voor zowel zijn strategie als de executie ervan.

Zo heeft hij, met zijn team zoals hij altijd benadrukt, awards gewonnen voor beste graduate recruitment strategie en beste diversiteitsstrategie, maar ook regionale awards voor beste gebruik van digitale media, beste carrieresite en beste employer brand.
matt

Matt Alder – Digital strategist HR & Recruitment marketing

Matt is veel gevraagde Britse spreker over Digitale media in recruitment. Hij spreekt op congressen van de VS tot Australië en is onder andere initiatiefnemer van The Recruitment Future Podcast.

Een absolute thought leader op het gebied van recruitment die een perfect overzicht kan geven van de internationale ontwikkelingen als het gaat om recruitment, digitale media en nieuwe technologie.

lotteLotte Kok – Hoofd recruitment bij Amerpoort

Lotte won vorig jaar de Digitaal-Werven award. Ze runt in haar eentje de ‘afdeling’ recruitment bij Amerpoort, een zorgorganisatie met 2.400 werknemers en 800 vrijwilligers.

Ze vertelt dit jaar haar verhaal. Hoe organiseert ze haar werk? Wat is volgens haar belangrijk? Hoe weet ze toch al die mensen te vinden en te werven, zonder een groot team of budget?

rene

Rene Herremans -sr. manager Employer Branding & Employee Engagement  bij Albert Heijn

Rene is al jaren werkzaam voor ’s lands bekendste supermarkt: Albert Heijn. Als sr. manager Employer Branding & Employee Engagement heeft hij te maken met vele doelgroepen. Van de vakkenvullers in de winkel tot de IT’ers in het hoofdkantoor.

Rene zal een inkijkje geven in hoe Albert Heijn zijn recruitment organiseert, hoe ze die duizenden vacatures per jaar vervullen en welke rol de nieuwe website hierin speelt.

Dus: Save the Date. 3 november 2016. Of schrijf je nu vast in met vroegboekkorting.

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial. Hij helpt organisaties met het begrijpen van social media en de gedragsveranderingen die dit met zich meebrengt op het gebied van de arbeidsmarkt. Organisaties huren hem in voor het verzorgen van inspirerende lezingen over de toekomst van de arbeidsmarkt, trainingen over het gebruik van social media voor recruitment of het opzetten van een recruitmentsite. Hij is tevens co-auteur van Personal Brand.nl en auteur van Werken Nieuwe Stijl. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


111 views | Reageer (0 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriën