CrowdrecruitingHoe kom je van kwantiteit naar kwaliteit van werving? Op Digitaal-Werven 2014 in oktober sprak A S Watson (van o.a. Kruidvat en ICI Paris XL) hier over. Hoe verwerk je in het geval van AS Watson 300.000 sollicitaties per jaar? Hoe haal je daar de beste uit? Je hebt data genoeg om te analyseren, maar de vraag is hoe je de cirkel doorbreekt als je 10.000 functies moet vervullen en 300.000 CV’s moet verwerken.

Hierover hebben A S Watson en Digitaal-Werven een whitepaper geschreven. Van kwantitatieve naar kwalitatieve werving in vijf stappen. Deze whitepaper is gratis te downloaden via Digitaal-Werven.

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial. Hij helpt organisaties met het begrijpen van social media en de gedragsveranderingen die dit met zich meebrengt op het gebied van de arbeidsmarkt. Organisaties huren hem in voor het verzorgen van inspirerende lezingen over de toekomst van de arbeidsmarkt, trainingen over het gebruik van social media voor recruitment of het opzetten van een recruitmentsite. Hij is tevens co-auteur van Personal Brand.nl en auteur van Werken Nieuwe Stijl. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


246 views | Reageer (0 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriën