Zo kan je dit denk ik toch wel noemen, het ultieme sollicitatiegesprek. Heineken doet het weer. Prachtig hoe men van iets normaals als solliciteren een geweldige actie weten te maken. Iets dat meteen ook viraal potentieel heeft en gewoon een bizarre ervaring geeft. Na de eerdere briljante actie rondom de Champions League finale weet men nu wederom de champions league te gebruiken, maar bij een recruitment actie. Erg mooi gedaan.

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial en expert op het gebied van technologie en werk. Hij schreef o.a. de boeken '10 banen die verdwijnen & 10 banen die verschijnen", "de maatschappelijke impact van de zelfrijdende auto" en "(R)evolutie van werk". Hij schrijft over recruitment in de brede zin van het woord en hoe dit beter kan door technologie slim in te zetten. Hij adviseert hier bedrijven over en geeft over dit onderwerp ook regelmatig inspirerende lezingen. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


976 views | Reageer (0 reacties)