N.a.v. Digitaal-Werven 2011 zijn op dit blog 11 heel basale tips verschenen voor het verbeteren van je corporate recruitmentsite.

Het is een rocket science, het waren niet de zaken waarmee je Digitaal-Werven ooit zal winnen (daarvoor moet je namelijk iets bijzonders doen), maar het is de basis die in de meeste gevallen nog steeds niet op orde is.

Bij deze alle 11 nog even op een rij:

  1. zorg voor goede toegang tot je site
  2. De alert service
  3. Taal
  4. Help de gebruiker
  5. De reactiemogelijkheid
  6. Testimonials
  7. Personaliseer
  8. De procedure
  9. Houd het kort
  10. Reageer!
  11. Test

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial en expert op het gebied van technologie en werk. Hij schreef o.a. de boeken '10 banen die verdwijnen & 10 banen die verschijnen", "de maatschappelijke impact van de zelfrijdende auto" en "(R)evolutie van werk". Hij schrijft over recruitment in de brede zin van het woord en hoe dit beter kan door technologie slim in te zetten. Hij adviseert hier bedrijven over en geeft over dit onderwerp ook regelmatig inspirerende lezingen. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


476 views | Reageer (0 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08