We zijn over het algemeen succesvol online als we proberen het normale offline proces zoveel mogelijk na te bootsen. Daarom is het altijd leuk om video’s te zien van online processen die offline worden nagebootst. Iets bestellen bij veel webwinkels bijvoorbeeld, geeft deze prachtige video.



En natuurlijk hebben we hier al vaker over geblogd, maar hij blijft nog steeds erg goed en pijnlijk actueel.

De video die Rhinofly heeft gemaakt voor Digitaal-Werven 2 jaar geleden. Wat als uw bakker zich zou gedragen als uw recruitmentsite…

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial en expert op het gebied van technologie en werk. Hij schreef o.a. de boeken '10 banen die verdwijnen & 10 banen die verschijnen", "de maatschappelijke impact van de zelfrijdende auto" en "(R)evolutie van werk". Hij schrijft over recruitment in de brede zin van het woord en hoe dit beter kan door technologie slim in te zetten. Hij adviseert hier bedrijven over en geeft over dit onderwerp ook regelmatig inspirerende lezingen. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


245 views | Reageer (1 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08