We zijn over het algemeen succesvol online als we proberen het normale offline proces zoveel mogelijk na te bootsen. Daarom is het altijd leuk om video’s te zien van online processen die offline worden nagebootst. Iets bestellen bij veel webwinkels bijvoorbeeld, geeft deze prachtige video.



En natuurlijk hebben we hier al vaker over geblogd, maar hij blijft nog steeds erg goed en pijnlijk actueel.

De video die Rhinofly heeft gemaakt voor Digitaal-Werven 2 jaar geleden. Wat als uw bakker zich zou gedragen als uw recruitmentsite…

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial. Hij helpt organisaties met het begrijpen van social media en de gedragsveranderingen die dit met zich meebrengt op het gebied van de arbeidsmarkt. Organisaties huren hem in voor het verzorgen van inspirerende lezingen over de toekomst van de arbeidsmarkt, trainingen over het gebruik van social media voor recruitment of het opzetten van een recruitmentsite. Hij is tevens co-auteur van Personal Brand.nl en auteur van Werken Nieuwe Stijl. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


222 views | Reageer (1 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriƫn