Gisteren was het Digitaal-Werven 2011 event. Een evenement in het teken van werven met digitale middelen, waar de corporate recruitmentsite doorgaans de centrale spil in is. De winnaar van de beste digitale sollicitatie-ervaring ging voor het tweede jaar op rij naar Deloitte. Digitaal-Werven analyseert corporate recruitmentsites, digitale delen van het sollicitatie proces en social media aanwezigheid op meer dan 85 elementen.

De dag wordt opgevuld met presentaties, cases en veel interactie. Bij deze de presentaties die reeds online staan en een overzicht van de twitter meningen van bezoekers.

Mitchell van Koert en Jasper de Weerdt presenteerde de cijfers van de nieuwe werken bij Achmea site.

De presentatie van Nic Huiskes van TNS Nipo: heeft werven en solliciteren via Social Media toekomst?

Maurice zijn presentatie ‘wat recruitment kan leren van marketing’

Mijn presentatie van Digitaal-Werven onderzoek


vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriƫn