Bloedserieus lieve lezers, er is een nieuw uitzendbureau gelanceerd in deze tijd. Een samenwerking tussen Tempo Team en Magriet (het blad): Work4Women.

In de tijd dat de uitzendbrache in heel zwaar weer zit en er grote klappen gaan vallen lanceert Tempo Team, dat onder ‘vermoord alle Vedior merken Randstad valt’ een nieuw label met als doel ‘vrouwen van 30 plus te helpen aan een baan die wel te combineren is met een gezin’.

Ik ben benieuwd. Men stelt te gaan beginnen vanuit slechts 6 steden, wat op zich een plus is. Niet op elke straathoek een duur pand, maar enkele centrale kantoren. Dan hoop ik ook dat men kiest voor een hele goede online ervaring, maar ik heb er zo mijn twijfels bij.

Toen ik namelijk wilde kijken op www.work4women.nl al live was kreeg ik dit.

Niet echt een toppunt van gebruiksvriendelijkheid of top kwaliteit IT wat mij betreft.

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial. Hij helpt organisaties met het begrijpen van social media en de gedragsveranderingen die dit met zich meebrengt op het gebied van de arbeidsmarkt. Organisaties huren hem in voor het verzorgen van inspirerende lezingen over de toekomst van de arbeidsmarkt, trainingen over het gebruik van social media voor recruitment of het opzetten van een recruitmentsite. Hij is tevens co-auteur van Personal Brand.nl en auteur van Werken Nieuwe Stijl. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


1.716 views | Reageer (1 reacties)
  • Acbrsndsma

    Work 4 woman, is het weer zo Engelse ziekte, wat is er mis met normaal Nederlands?


vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriƫn