Zoals hopelijk bekend ben ik een groot fan van goede guerilla marketing acties. Mits deze natuurlijk binnen de grenzen van ethiek vallen (wat ze meestal wel doen) is het grote voordeel ervan dat er altijd veel tijd en energie in gaat zitten. Immers, gaat het ontwerp en de media hand-in-hand. Anders, zo weet men inmiddels, is alles weggegooid geld.

Nu zijn er veel mogelijkheden, van bankjes zoals hiernaast tot bushaltes met weegschalen (zou je de fiets niet nemen) tot…. Marketingfacts collega-blogger Erik heeft een prachtig overzicht gemaakt van een hele serie heel bijzondere guerilla acties. Laat je inspireren en denk na: waar en hoe kan ik mijn doelgroep op een bijzondere en interessante manier benaderen?

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial en expert op het gebied van technologie en werk. Hij schreef o.a. de boeken '10 banen die verdwijnen & 10 banen die verschijnen", "de maatschappelijke impact van de zelfrijdende auto" en "(R)evolutie van werk". Hij schrijft over recruitment in de brede zin van het woord en hoe dit beter kan door technologie slim in te zetten. Hij adviseert hier bedrijven over en geeft over dit onderwerp ook regelmatig inspirerende lezingen. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


3.497 views | Reageer (1 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriƫn