Zoals hopelijk bekend ben ik een groot fan van goede guerilla marketing acties. Mits deze natuurlijk binnen de grenzen van ethiek vallen (wat ze meestal wel doen) is het grote voordeel ervan dat er altijd veel tijd en energie in gaat zitten. Immers, gaat het ontwerp en de media hand-in-hand. Anders, zo weet men inmiddels, is alles weggegooid geld.

Nu zijn er veel mogelijkheden, van bankjes zoals hiernaast tot bushaltes met weegschalen (zou je de fiets niet nemen) tot…. Marketingfacts collega-blogger Erik heeft een prachtig overzicht gemaakt van een hele serie heel bijzondere guerilla acties. Laat je inspireren en denk na: waar en hoe kan ik mijn doelgroep op een bijzondere en interessante manier benaderen?

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial. Hij helpt organisaties met het begrijpen van social media en de gedragsveranderingen die dit met zich meebrengt op het gebied van de arbeidsmarkt. Organisaties huren hem in voor het verzorgen van inspirerende lezingen over de toekomst van de arbeidsmarkt, trainingen over het gebruik van social media voor recruitment of het opzetten van een recruitmentsite. Hij is tevens co-auteur van Personal Brand.nl en auteur van Werken Nieuwe Stijl. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


3.472 views | Reageer (1 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriƫn