Soms is het best eenvoudig

Door Bas van de Haterd op 22-10-2010 09:43.

Vaak maken we werving of employer branding heel erg ingewikkeld. Eén van de meest gehoorde argumenten: er is geen budget. Ik geloof dat een beetje creativiteit soms best een eind komt met een heel minimaal budget. Deze video van Continu (een W&S bureau voor hoger opgeleide technici) laat zien hoe je met weinig budget gewoon een goed gevoel kan kweken bij TU/e studenten. Niet briljant, niet extreem bijzonder, niet subliem uitgewerkt, maar gewoon leuk, slim en goedkoop. Koekje erbij?

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial. Hij helpt organisaties met het begrijpen van social media en de gedragsveranderingen die dit met zich meebrengt op het gebied van de arbeidsmarkt. Organisaties huren hem in voor het verzorgen van inspirerende lezingen over de toekomst van de arbeidsmarkt, trainingen over het gebruik van social media voor recruitment of het opzetten van een recruitmentsite. Hij is tevens co-auteur van Personal Brand.nl en auteur van Werken Nieuwe Stijl. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


175 views | Reageer (1 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriën