Briljante actie van een sollicitant die weet wat hij wil. Hoe onderscheidt je je? Hoe kom je binnen bij bedrijven? Dit is een fantastisch leuke manier.

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial en expert op het gebied van technologie en werk. Hij schreef o.a. de boeken '10 banen die verdwijnen & 10 banen die verschijnen", "de maatschappelijke impact van de zelfrijdende auto" en "(R)evolutie van werk". Hij schrijft over recruitment in de brede zin van het woord en hoe dit beter kan door technologie slim in te zetten. Hij adviseert hier bedrijven over en geeft over dit onderwerp ook regelmatig inspirerende lezingen. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


950 views | Reageer (3 reacties)
  • jakolien

    Super idee, alleen wel erg slordig in de Ad Gooogle te zetten, met 3 x een o 😉

  • @jakolien gelukkig had hij te maken met directeuren die voor inhoud kiezen en niet met recruiters die een gebrek aan inhoud proberen te compenseren door waarde te hechten aan spelling.

  • jakolien

    ROTFL was het even vergeten…


vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriën