Briljante actie van een sollicitant die weet wat hij wil. Hoe onderscheidt je je? Hoe kom je binnen bij bedrijven? Dit is een fantastisch leuke manier.

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial. Hij helpt organisaties met het begrijpen van social media en de gedragsveranderingen die dit met zich meebrengt op het gebied van de arbeidsmarkt. Organisaties huren hem in voor het verzorgen van inspirerende lezingen over de toekomst van de arbeidsmarkt, trainingen over het gebruik van social media voor recruitment of het opzetten van een recruitmentsite. Hij is tevens co-auteur van Personal Brand.nl en auteur van Werken Nieuwe Stijl. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


943 views | Reageer (3 reacties)
  • jakolien

    Super idee, alleen wel erg slordig in de Ad Gooogle te zetten, met 3 x een o 😉

  • @jakolien gelukkig had hij te maken met directeuren die voor inhoud kiezen en niet met recruiters die een gebrek aan inhoud proberen te compenseren door waarde te hechten aan spelling.

  • jakolien

    ROTFL was het even vergeten…


vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriën