Wie doet het licht uit?

Door Bas van de Haterd op 26-03-2010 10:30.

Een mooie vrijdag video, the last advertising agency on earth.

Als ik kijk naar de arbeidsmarktcommunicatie branche en dan de SJP maar even als uitgangspunt neem, met een ronduit slechte site vol beginnersfouten, dramatische e-mail nieuwsbrieven en een inzendproces ook voor zelfs de effectiviteitsmagneet dat geld kost (waarmee meteen je effectiviteit natuurlijk daalt en dus de beste nooit zich aan zullen melden) is de vraag: wie doet in de arbeidsmarktcommunicatie het licht uit?

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial en expert op het gebied van technologie en werk. Hij schreef o.a. de boeken '10 banen die verdwijnen & 10 banen die verschijnen", "de maatschappelijke impact van de zelfrijdende auto" en "(R)evolutie van werk". Hij schrijft over recruitment in de brede zin van het woord en hoe dit beter kan door technologie slim in te zetten. Hij adviseert hier bedrijven over en geeft over dit onderwerp ook regelmatig inspirerende lezingen. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


320 views | Reageer (0 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08