Dit artikel is geplaatst op 19-02-2010 om 07:35 en geplaatst in de categorie Arbeidsmarktcommunicatie. Reacties op dit bericht kan je volgen via RSS RSS 2.0 feed. Je kunt een reactie geven, of trackback vanaf je eigen website.
Om goed te adviseren over social media moet je het volgens mij ook vooral ‘leven’. Als je het zelf niet leuk vind of het puur als een marketing tool ziet, kan je er geen goed advies over geven.
Ook kan je aan de manier waarop een organisatie zelf succesvol is in de social media zien hoe goed ze zijn. Immers spelen budgetten doorgaans geen rol, dus het eigen succes is ook een redelijke graadmeter.
Leuk is dan een onderzoekje te zien van Sociotoco over ‘de meest sociale bureaus’ van Nederland. Geen diepgaand onderzoek, maar een grappige indicatie. Wat blijkt: Rhinofly en Boondoggle zijn de meest social bureaus, gevolgd door In10, Lost Boys 105 Refreshing Advertising. Daar zit dus één specialist in op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie: Rhinofly. Bij deze gefeliciteerd en we weten nu dus wie social media het meeste ‘leeft’ in deze markt.
511 views | Reageer (1 reacties)