Personalisatie foutje

Door Bas van de Haterd op 27-08-2009 17:11.

Bij Digitaal-Werven doen we momenteel weer ons jaarlijkse onderzoek naar de beste Digitale Sollicitatie-Ervaring (aanmelden kan nog en is zoals altijd gratis). Het is altijd interessant welke fouten er gemaakt worden bij sollicitaties, waardoor ik mijn pleidooi herhaal: solliciteer eens anoniem bij je eigen organisatie.

Dit is wel een prachtige vorm van een goed concept, niet geheel goed uitgevoerd. Men heeft duidelijk gepoogd het sollicitatie proces zo persoonlijk mogelijk te maken, maar wel goed geautomatiseerd. Maar helaas is de uitvoering een beetje slordig.

personalisatie-fout

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial. Hij helpt organisaties met het begrijpen van social media en de gedragsveranderingen die dit met zich meebrengt op het gebied van de arbeidsmarkt. Organisaties huren hem in voor het verzorgen van inspirerende lezingen over de toekomst van de arbeidsmarkt, trainingen over het gebruik van social media voor recruitment of het opzetten van een recruitmentsite. Hij is tevens co-auteur van Personal Brand.nl en auteur van Werken Nieuwe Stijl. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


361 views | Reageer (0 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriƫn