Personalisatie foutje

Door Bas van de Haterd op 27-08-2009 17:11.

Bij Digitaal-Werven doen we momenteel weer ons jaarlijkse onderzoek naar de beste Digitale Sollicitatie-Ervaring (aanmelden kan nog en is zoals altijd gratis). Het is altijd interessant welke fouten er gemaakt worden bij sollicitaties, waardoor ik mijn pleidooi herhaal: solliciteer eens anoniem bij je eigen organisatie.

Dit is wel een prachtige vorm van een goed concept, niet geheel goed uitgevoerd. Men heeft duidelijk gepoogd het sollicitatie proces zo persoonlijk mogelijk te maken, maar wel goed geautomatiseerd. Maar helaas is de uitvoering een beetje slordig.

personalisatie-fout

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial en expert op het gebied van technologie en werk. Hij schreef o.a. de boeken '10 banen die verdwijnen & 10 banen die verschijnen", "de maatschappelijke impact van de zelfrijdende auto" en "(R)evolutie van werk". Hij schrijft over recruitment in de brede zin van het woord en hoe dit beter kan door technologie slim in te zetten. Hij adviseert hier bedrijven over en geeft over dit onderwerp ook regelmatig inspirerende lezingen. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


365 views | Reageer (0 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriƫn