cd_4usLuisterend naar een prachtig cover (door de Heideroosjes, hun ‘ode’ CD ter ere van hun 20 jarig bestaan) van Doe Maar moet ik zeggen dat ik meteen aan de huidige situatie van arbeidsmarktcommunicatie mensen moest denken.

Je ziet in je krantje dat ut, Allemaal uit de hand loopt.
Je leest maar niet verder, Want je voelt ut begin van wanhoop

Je kijkt televisie en je, Vermijdt zo ut ware leven

Dus doe maar net alsof je neus bloedt….

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial en expert op het gebied van technologie en werk. Hij schreef o.a. de boeken '10 banen die verdwijnen & 10 banen die verschijnen", "de maatschappelijke impact van de zelfrijdende auto" en "(R)evolutie van werk". Hij schrijft over recruitment in de brede zin van het woord en hoe dit beter kan door technologie slim in te zetten. Hij adviseert hier bedrijven over en geeft over dit onderwerp ook regelmatig inspirerende lezingen. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


326 views | Reageer (0 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriƫn