Eric Hinfelaar spreekt op de Dutch Recruitment Innovation Day (12 mei) over targetting van top werknemers. Hij heeft hier een systeem voor ontwikkeld dat al jaren in de marketing word toegepast, maar in de arbeidsmarktcommunicatie nog relatief nieuw is. Uniek aan dit systeem is dat het, in tegenstelling tot het AGO en het NOA, niet uitgaat van enkel de antwoorden wat toekomstige werkzoekende mogelijk denken te gaan doen als men op zoek gaat naar een nieuwe baan, maar van daadwerkelijk gedrag. Ook gaat het systeem uit van de beste werknemers die het bedrijf nu heeft en de varianten (bijvoorbeeld van een lagere leeftijd) van die mensen. Een preview van het gesprek op 12 mei op DRI.

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial en expert op het gebied van technologie en werk. Hij schreef o.a. de boeken '10 banen die verdwijnen & 10 banen die verschijnen", "de maatschappelijke impact van de zelfrijdende auto" en "(R)evolutie van werk". Hij schrijft over recruitment in de brede zin van het woord en hoe dit beter kan door technologie slim in te zetten. Hij adviseert hier bedrijven over en geeft over dit onderwerp ook regelmatig inspirerende lezingen. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


675 views | Reageer (1 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriƫn