Google adword

Door Bas van de Haterd op 24-02-2009 17:45.

adword-2007Recent kwam ik bij een search deze advertentie tegen. Eén van de zaken die je bij de inzet van Google Adwords (een briljante tool) moet bedenken is dat je regelmatig moet doormeten en aanpassen. Ik moet zeggen dat ik bij het lezen van deze advertentie meteen dacht: dit is geen partij met wie ik iets wil doen. Als je in 2009 nog moet teren op een prijs die je in 2007 hebt gewonnen doe je iets niet goed. En je geeft aan dat je je adwords niet aanpast en niet naar omkijkt, dus ook daar heb ik een negatief gevoel bij. De moraal van dit verhaal? Als je niet bereid bent ergens voldoende tijd in te stoppen kan je het beter niet doen (of uitbesteden aan partijen die het voor je doen).

Over de Auteur

Bas van de Haterd Bas van de Haterd is professioneel bemoeial en expert op het gebied van technologie en werk. Hij schreef o.a. de boeken '10 banen die verdwijnen & 10 banen die verschijnen", "de maatschappelijke impact van de zelfrijdende auto" en "(R)evolutie van werk". Hij schrijft over recruitment in de brede zin van het woord en hoe dit beter kan door technologie slim in te zetten. Hij adviseert hier bedrijven over en geeft over dit onderwerp ook regelmatig inspirerende lezingen. Hij is te bereiken op bas@vandehaterd.nl


437 views | Reageer (0 reacties)

vandehaterd @ Twitter

Outdoor Recruitment

Wat voor personeel mik je op met zo'n poster op de deur?Wethouder van Verkeer & Vervoer Jeannette Baljeu doopt onderzeeboot RETOnderzeeboot RET rijdt door de straten - wereld haven dagen 1 - maximumMis de boot niet - onderzeeboot RET - maximumKapitein van deze lijn - onderzeeboot RET - wereld havendagen - maximum73764129Werving 1#or manpower ad. Crisis is over#or avans 2#or op anavs 1De ideale (bij)baanlandmacht_tram_08

Categoriën